Przygotowanie do treningu

Strona główna »  Vacuum Jet »  Przygotowanie do treningu

Ubiór: Przy programach na cellulit i mocnych pokładach tłuszczu na udach i pośladkach.

  • T –shirt,
  • Szerokie spodenki z bawełny lub materiału mieszanego
  • Buty sportowe

Podciśnienie w urządzeniu Vacuum Jet jest utrzymywane poprzez ciągłe wysysanie powietrza, z czego wynika, że w urządzeniu jest stosunkowo chłodno i przede wszystkim wietrznie.
Podciśnienie sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, a nadciśnienie lub tłoczenie skóry przeszkadza. Obcisłe ubrania naciskają na skórę uniemożliwiają zatem zaopatrzenie w substancje odżywcze, jak i spalanie tłuszczu. Im szersze spodnie, tym lepiej.

Ubiór: Przy programach na trudno usuwalne warstwy tłuszczu przy biodrach i brzuchu:

  • T-shirt
  • Obcisłe spodnie długie
  • Buty sportowe

Jeżeli chcemy spalać tłuszcz z bioder i brzucha należy zapobiec spalaniu tłuszczu na nogach. Najlepiej założyć wtedy długie obcisłe spodnie sportowe, którymi zapobiega się wywieranie podciśnienia na uda.

Odżywianie

2 do 8 godzin przed treningiem: węglowodany
2 posiłki po treningu: białko (proteiny)
W dniach pomiędzy ćwiczeniami: rozsądna dieta (Uważać na ukryte w pożywieniu tłuszcze).

Sport

Nie należy uprawiać dodatkowych sportów 8 godzin przed i po treningu. Sport oznacza stres dla organizmu, który spotyka się z tymi samymi schematami przemiany materii.
Trening na urządzeniu Vacuum Jet nawet przy niekorzystnym odkładaniu się tłuszczu prowadzi do zamierzonego spalania tłuszczu w obrębie stref problematycznych, czyli brzucha, bioder, ud, łydek.
Również po treningu przemiana materii w miejscach problematycznych jest na 2 do 8 godzin jeszcze aktywna, co daje dodatkowe polepszenie efektów.
Dodatkowy sport wytrzymałościowy powinno się wykonywać jedynie w dniach pomiędzy treningami na urządzeniu Vacuum Jet.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress